Pages

Tuesday, June 12, 2018

Salam Qabliyah Subuhi

Terlalu luas rezeki Allah buat aku dan keluarga. Amalan bersedekah setiap hari dan solat qabliyah subuh setakat hari ini belum pernah gagal. Dengan niat pintu rezekiku terbuka luas seluas langit dan bumi Allah. Rezeki aku bermakna rezeki anak-anak dan seluruh keluarga.

Hari ini Allah khabarkan bisikan gembira pada awal pagi. Pertama, projek buku syair diraja yg bakal aku usahakan akan ditaja sepenuhnya oleh pihak istana. Team projek buku syair ini menjadi satu tanda aras kegemilangan dlm kerjaya aku.
Kedua, e-mel yang kuterima drpd HQ mengkhabarkan ttg kenaikan pangkat. Allahuakhbar! Sungguh, Allah berikan yg terbaik utk hambanya. Dan selayaknya! Syukur sgt pada Ramadan yg mulia ini yang masih berbaki-baki aku diberi kemuliaan sebegini, walaupun terkadang aku lalai dgn ajaran-Nya. Moga aku dlm keampunan-Nya jua.

Sesungguhnya solat dua rakaat sebelum subuh itu membawa seribu manfaat dan rahmat. Syukur ya Rabb!

1 comment:

Rafi said...

naik pangkat lagi?syukur alhamdulillah.im happy for u bff